Polymer Clay Cab Giveaway!

This post has 19 Replies | 2 Followers
Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Aug 15, 2010 3:15 PM

I hope that's the right section for posting this, if not I apologize. I just wanted to announce my second giveaway. I'm giving away some of my pc cabs and faces to two lucky winners, so if you like, come on over to my blog to see the rules and enter.

In the pic below you can see the pc cabs I throw in the giveaway pot. The two on the left in the top row are the "siblings" of the ones I used in my Sun and Mother Earth necklaces from the Planet Series. So if you don't want to participate in the giveaway, you can at least enjoy the pic.

Top 100 Contributor
Posts 363
Ruth. wrote
on Aug 16, 2010 9:57 PM

OH That larger Silver/gray one is soooo speaking to me. I wannnnntttt. Running over to see the rules!

Shippensburg Pennsylvania - about 30 minutes from Gettysburg

Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Aug 17, 2010 3:30 AM

Ruth, you're in! Thanks for participating!

Top 75 Contributor
Posts 546
CryssT wrote
on Aug 18, 2010 9:22 PM

your items are beautiful. i'll try to figure out how to follow your blog just to keep up with the beautiful things you do.

and 'ta da' i figured out how to follow your blog, post it my FB and the chocolate & tan face is the best.

i want to make it into a necklace for a friend, if i'm lucky enough to win.

Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Aug 19, 2010 9:25 AM

You're in, Crystal! It really worked. Thanks for participating!

Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Aug 22, 2010 2:05 AM

LAST DAY TO ENTER!  So come over and join the fun! Big Smile

Top 25 Contributor
Posts 1,825
KipperCat wrote
on Aug 27, 2010 2:48 PM

I missed the entry, just want to say that your face cabs are beautiful!

Top 100 Contributor
Posts 298
Xoko wrote
on Aug 27, 2010 3:59 PM

*slaps forehead*

How did i miss this??????????

great cabs!

Cheers!

Cool

Sean

Top 100 Contributor
Posts 299
pollydoodle2 wrote
on Aug 31, 2010 12:32 PM

Sooooooo excited I won this. :) cant wait to see the ones I picked out. Thank you soooooo much.

Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Aug 31, 2010 1:24 PM

Sean and KipperCat, don't worry, as the next giveaway will take place on my blog soon.

Vicki, I just packed your cabs and will ship tomorrow. Smile

Top 100 Contributor
Posts 299
pollydoodle2 wrote
on Sep 1, 2010 11:47 AM

Oh boy maybe they will be here when I get back from my trip. I am headed to central texas for a double baby shower. I have not had much time to bead lately due to trying to get two baby blanket dine by this weekend. got one done but still working on the other one. ahhhhhhh. I think i am gonna pull my hair out. :)

Thanks again. I cant wait to see them.

Vicki

Top 100 Contributor
Posts 298
Xoko wrote
on Sep 1, 2010 3:23 PM

Yay! I hope to participate, or just buy some if they are available Stick out tongue

Cheers!

Cool

Sean

 

Top 100 Contributor
Posts 299
pollydoodle2 wrote
on Sep 11, 2010 5:21 PM

I am so excited I had a beautiful package in the mail today. I love them both. Thank you so much. They are prettier in person than in the picture. Now to figure out what to make with them.

Thanks again I love them. :)

Vicki

Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Sep 13, 2010 2:57 AM

Sweeeeet! Glad they made it safely and now I hope for the others to get theirs soon, too.

Top 10 Contributor
Posts 3,742
Kokopelli wrote
on Sep 13, 2010 2:59 AM

Xoko:

Yay! I hope to participate, or just buy some if they are available Stick out tongue

Cheers!

Cool

Sean

 

I'm about to take pics and put them in my Artfire shop, so watch out. Big Smile

Page 1 of 2 (20 items) 1 2  Next > | RSS